Drobne opóźnienie premiery wersji pecetowej, wyklarowanie kwestii PlayStation Plus oraz oświadczenie na temat patentów.
Czekacie na No Man’s Sky? Jeśli tak, to mamy dla was trzy wiadomości, w tym jedną dotyczącą wersji pecetowej i jedną związaną z PlayStation 4.
Zacznijmy od PC. Otóż okazuje się, że premiera komputerowej wersji gry No Man’s Sky została opóźniona. Dobra wiadomość jest taka, że tylko o trzy dni – a więc odbędzie się 12 sierpnia. Powód? Raczej żaden szczególny – producent nie skomentował tej decyzji.
Ważniejsza może być wiadomość dla graczy z PS4. Co ciekawe, pomimo że jest to gra multiplayerowa, nie będzie ona wymagała posiadania abonamentu PlayStation Plus. Dlaczego? Ponieważ, jak tłumaczą twórcy, wszechświat w No Man’s Sky jest tak ogromny, że na spotkania z innymi graczami raczej nie należy się nastawiać.
Ekipa Hello Games odniosła się także do ostatnich oskarżeń holenderskiej firmy Genicap, jakoby studio wykorzystało bez zezwolenia Superformułę – równanie matematyczne będące rdzeniem systemu generowania proceduralnego.
Sean Murray z Hello Games skomentował to słowami: „No Man’s Sky nie korzysta z Superformuły i nie łamie prawa patentowego. Nie ma tematu, więc uspokójmy się. Johanowi Gielisowi, jej autorowi, życzę wszystkiego najlepszego w przyszłości”.
Przypominamy, że No Man’s Sky to gra, która pozwala nam poznawać ogromny wszechświat i wchodzić z nim w interakcję. Twórcy opublikowali już trzy zwiastuny poświęcone najważniejszym jej elementom: eksploracji, walce i handlowi.
Źródło: Polygon, VG247, Twitter
Komentarze
7- Znajdź planetę
- Lądowanie
- Skanowanie
- Zbierz co się da
- Powtórz
Nudziła się bardzo szybko, tutaj obawiam się tego samego.
Oczywiście nie wiem jak będzie, zwyczajnie jestem zaniepokojony komentarzami ludzi - trailery a wlasciwie teasery również nie nastrajają optymistycznie.
Plus za brak oplat abonamentowych :)
A co do braku abonamentu, to nic dziwnego, skoro to tylko single player ;d